Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
  • Linkedin
Tel.: (8-37) 38 67 48
  • 1
  • 2
  • 3

PROGIMNAZIJOS VIZIJA IR MISIJA

Moderni, laikmečio reikalavimus atitinkanti progimnazija, kurioje kiekvienas mokinys pagal sugebėjimus ir galimybes mokosi gyventi ir veikti šiuolaikiniame pasaulyje.

Teikti kokybišką, šiuolaikinius reikalavimus atitinkantį pradinį ir pagrindinį (I dalies) išsilavinimą, ugdyti aktyvų demokratinės visuomenės pilietį, atsakingą, puoselėjantį bendražmogiškąsias vertybes, istorinį ir tautinį paveldą.

 

I -ASIS STRATEGINIS TIKSLAS

Puoselėti esamas ir kurti naujas progimnazijos bendruomenės kultūros tradicijas.

II -ASIS STRATEGINIS TIKSLAS

Sukurti inovatyvių erdvių sistemą mokinių ir mokytojų mokymui(-si).

III -ASIS STRATEGINIS TIKSLAS

Sukurti saugias edukacines aplinkas progimnazijos bendruomenei.

 

Progimnazijos administracija

Simanauskas 200x300
Stanislovas Šimanauskas
Direktorius
Dauksiene 200x300
Vilija Daukšienė
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Jureviciene 200x300
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
rabizaite 200x300
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
trimailoviene 200x300
Daiva Trimailovienė
Direktoriaus pavaduotoja ūkio reikalams
 

Mūsų komanda

Mūsų vertybės

  1. Kiekvienas žmogus yra vertybė.
  2. Didžiuojamės mokiniu – auginame progimnaziją.
  3. Bendravimas ir bendradarbiavimas, įgyvendinant valstybės ir savivaldybės politiką.
  4. Nuolatinis mokymasis ir kompetencijų ugdymas.
  5. Pagarba, tolerancija, dėmesys progimnazijos bendruomenės nariams.
  6. Konfidencialumas, tikslumas, sąžiningumas, nuoseklumas ir objektyvumas.
  7. Perėjimas nuo mokymo prie mokymosi paradigmos.
  8. Humaniškumas, demokratiškumas, nacionalumas ir atsinaujinimas.
  9. Tautinis identiškumas, etninis unikalumas, pilietiškumas.
  10. Šeima yra pagrindinė orientuotoja į dorovines vertybes.
  11. Kiekvienas žmogus turi teisę ir galimybę būti tuo, kuo gali ir nori būti.
  12. Kiekvienas turi mylėti ir būti mylimas, kiekvienas turi gerbti kitus ir būti gerbiamas.
  13. Kiekvieno laisvė veikti – tai ir jo atsakomybė už savo veiksmus ir poelgius.
  14. Kiekvieno gabumai ir talentas yra išskirtinio ugdymo vertybė.
  15. Pats vertingiausias žmogaus turtas yra jo fizinė, dvasinė, protinė ir emocinė sveikata.
  16. Kiekvienas žmogus yra savo ateities ir laisvės kūrėjas.
  17. Geriausia valdymo forma yra demokratija.

UGDYMO PROCESAS

Pagrindinis mokymo progimnazijoje ir pamokoje tikslas – išmokyti mokinius mokytis savarankiškai, skatinti kurti bendruomenės tradicijas, teikti kokybišką, šiuolaikinius reikalavimus atitinkantį išsilavinimą, steigti inovatyvias, saugias mokymosi erdves.

 



Mokyklos naujienlaiškis

2017

Pažanga – ne atsitiktinumas, o būtinybė

  • Tėvams ir pedagogams skelbiu tokį patarimą: mokykite vaikus kantrybės, kančias, nesmagumus, kovas pakelti. Juk nepatyrusiems kentėti, be burnojimo laukti, nukrypti nuo savo užsiėmimų, nebūna pasisekimo. - Kazys Grinius
  • 1
  • 2
  • 3

Mūsų socialiniai partneriai

  • 1
  • 2

 

17 rugsėjo 21, Ketvirtadienis 18:22

Taikos dieną minėjome skatindami veikti kartu

Šiais metais progimnazijos moksleiviai prisijungė prie tarptautinės iniciatyvos „Visi kartu“ (angl. „Together“). Projektą inicijavo Kauno užsienio kalbų metodinės grupės, kurių iniciatyvą palaikė Švietimo skyrius, Kauno savivaldybės administracija, ragindama prisijungti ir kitas šalies mokymo įstaigas. Kauniečių paraginti projekte dalyvavo ir moksleiviai iš Tolimųjų Rytų bei Azijos. Dalyviai, naudodami kompiuterines programas, turėjo sukurti plakatus, kuriuose būtų šūkis viena iš užsienio kalbų, skatinantis visuomenę padėti pabėgėliams, toleruoti ir suprasti kitų kultūrų atstovus.

Imigrantai ir pabėgėliai yra labai aktuali šių dienų tema. Statistika rodo, kad tokių žmonių skaičius, kurie dėl karinių konfliktų, persekiojimų ir žmogaus teisių pažeidimų turi palikti gimtinę, kasmet vis auga. Jie gimtinėje priverstinai palieka būstus, šeimos narius ir patenka į visai kitą kultūrą, kurioje tikru iššūkiu tampa prisitaikyti ir iš naujo pradėti gyvenimą. Tokiems žmonėms labai sunku ir psichologiškai, kai vietiniai į atvykėlius žiūri neigiamai, jų prisivengia ir neįsileidžia į socialinį gyvenimą. Iniciatyva parodėme, kad šią problemą supranta  vaikai, kurie kviečia visus keisti požiūrį į pabėgėlius, gerbti vieni kitų skirtumus ir skleisti taikos bei laisvės idėjas.

17 rugsėjo 21, Ketvirtadienis 17:06

Penktokai mokėsi teikti pirmąją pagalbą

2017 rugsėjo 15d. 5B ir 5D klasių mokiniai sėkmingai dalyvavo  mokslo  „Erdvėlaivis Žemė“ festivalyje. Mokiniai išgirdo Kauno teritorinės muitinės pareigūnų pasakojimą apie muitinės veiklą ir muitininko profesiją. Krizių tyrimo centras su LSMU medicinos fakultetu mokė penktokus kaip suteikti pirmąją pagalbą. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie susisiekimo ministerijos kvietė išbandyti diržų prisegimo ir automobilio apsivertimo stimuliatorius. Moksleiviai turėjo galimybę pasivaikščioti po 3D namą virtualioje realybėje, na o  Kauno kolegijos atstovai mokė mokinukus kaip taisyklingai plauti rankas bei kaip pasigaminti veido kremą, vonios burbulus ir lūpų balzamą.

5B ir 5D klasių mokiniai namo grįžo pilni įspūdžių, geros nuotaikos ir nusiteikę plėsti savo akiratį- mokytis, atrasti, sužinoti, bendrauti, eksperimentuoti ir dalintis su kitais naujomis mokslo idėjomis.

5B ir 5D klasių auklėtojos Daiva Borovkovė ir Asta Kuginienė

 Ne pirmus metus stebiu ir  su savo mokiniais dalyvauju mokslo festivalyje „Erdvėlaivis Žemė“, kuris yra vienas populiariausių moksleivių ir studentų tarpe. Ši mokslo šventė įrodo jaunimui, kad Lietuvos mokslininkai yra atlikę milžinišką darbą- padarę daug mokslinių atradimų, žinomi visame pasaulyje, kad tikslieji mokslai Lietuvoje anaiptol neatsilieka nuo JAV, Europos šalių ir, kad mokslininko profesija yra garbinga.

Tokie festivaliai, kaip „Erdvėlaivis Žemė“ skatina moksleivius domėtis tiksliaisiais mokslais jau nuo mažens, leidžia jaunam žmogui pasijusti lygiaverčiu suaugusiojo mokslininko partneriu.

 Apsilankę festivalyje moksleiviai gali užsiimti įvairia veikla pagal amžiaus grupę. Jie klausosi paskaitų, dalyvauja moksliniuose eksperimentuose, diskutuoja, fotografuoja, ima interviu ir pan. Visi norintys paskirtą dieną nuo 10 val. ryto laukiami KTU studentų miestelyje.

 Gali pabūti tyrėjais mokomosiose bei mokslinėse laboratorijose, išgirsti apie naujas meno technologijas ir pasigėrėti šviečiančia tekstile, susikurti transformuojamus drabužius, pasigaminti muilo, įvairiausių judančių, grojančių ir šviečiančių žaislų, sužinoti, ar kenkia mūsų sveikatai mobilieji telefonai. Mano auklėtiniai, 8klasės mokiniai, ir kiti mūsų progimnazijos ugdytinai  šiais mokslo metais dalyvavo ne vienos mokslinės laboratorijos veikloje. Nuo antradienio iki penktadienio pabuvojo ne vienoje laboratorijoje ir išbandė ne vieną mokslo sferą. Iš tiesų tokia konkreti veikla juose pažadino žinių troškimą ir norą intelektualiai augti bei tobulėti.

 Manau, kad toks festivalis paskatina ne vieną moksleivį pasišvęsti mokslui nuo mažens, kelia mokinio mokymosi motyvaciją ir, aišku, praplečia jo akiratį bei nutiesia tarpusavio bendravimo tarp suaugusiųjų ir jaunimo tiltą.

Rita Kanaukienė, lietuvių kalbos mokytoja ir 8c kl. auklėtoja

Susiję video

Globalusis švietimas (angl. Global Education) – tai švietimas, orientuotas į žmonių įgūdžių, žinių ir vertybių suprasti ir reaguoti į XXI-ojo amžiaus iššūkius formavimą ir plėtojimą. Europos Taryba globalųjį švietimą apibūdina kaip švietimą, padedantį žmonėms atverti akis, skatinantį jų mintis apie globalaus pasaulio realijas. Todėl Kauno technologijos universiteto Elektros ir elektronikos fakultetas bendradarbiaudamas su Miguel Hernandez University (Elche, Ispanija), pakvietė vieno mėnesio mokslinei stažuotei prof. Carolina Senabre ir prof. Sergio Valero. Mokslininkai kartu su dukterimis Elena Valero Senabre (10 metų) ir Veronica Valero Senabre (8 metų) sutiko sudalyvauti Kazio Griniaus progimnazijos interaktyvioje anglų kalbos pamokoje, kurioje Elena pristatė savo šalį – Ispaniją, geografinį regionų išsidėstymą, kultūrą ir savo pomėgius.

Pamokoje dalyvavo ne tik vaikai, bet ir suaugę. Dirbdami grupėse šios mišrios amžiumi ir tautomis klasės mokiniai sukūrė vertybių lobyną į kurį sudėjo pačius reikalingiausius dalykus visoms šalims. Klasėje šiuos žodžius užrašė lietuvių, ispanų ir anglų kalbomis, na o atlikdami kūrybinę namų užduotį nusprendė šiuos žodžius išversti į kuo daugiau pasaulio kalbų.

Edita Rabizaitė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Mokslo festivalio “Erdvėlaivis Žemė” laivas 6f klasės mokinius pakvietė į ekskursiją po LSMU Anatomijos muziejų. Edukacinio užsiėmimo metu mokiniai susipažino su žmogaus anatomija. Stebėjo griaučių, raumenų, virškinimo, kvėpavimo, šlapimo ir lytinę, širdies ir kraujagyslių, nervų sistemas, atskirus žmogaus organus. Išgirdo įdomių istorijų, susijusių su muziejaus eksponatais. Pamatė išskirtinių preparatų. Sužinojo, iš kur seniau ir dabar gaunami žmonių kūnai LSMU studentų studijoms. Mokiniai praturtino gamtos ir žmogaus pamokose įgytas žinias.

Rima Baltrušaitienė, gamtos ir žmogaus mokytoja

 

"Minint Tarptautinę Taikos dieną" https://t.co/g3jQl1fxbb on @LinkedIn
Kauno Kazio Griniaus progimnazija - Penktokai mokėsi teikti pirmąją pagalbą https://t.co/22euqaYPHl
Kauno Kazio Griniaus progimnazija - Anglų kalbos pamokos su ispaniškais prieskoniais ir brangiausių dalykų skrynia https://t.co/ThVG7Jxs5w
 

  Sekite mus

maps-website.com