8b, 7e ir b klasės mokinių edukacinės dienos įspūdžiai iš Šiaulių

Ankstų gegužės 10-tosios rytą saulė nuviliojo 8b, 7e ir dalį 5b klasių mokinius į Saulės vadinamą miestą- Šiaulius, į šiaurės Lietuvą. Miesto gidas pavedžiojo, supažindino su miesto planu, pagrindine jo aikšte, pėsčiųjų bulvaru. Praėjome pro Juliaus Janonio gimnaziją, kažkada buvusią Šiaulių vyrų gimnazija. Taip pat šv. apaštalų Petro ir Povilo katedrą. Prisiminėme Saulės mūšį, vykusį šalia prekybinio kelio, ėjusio iš Rygos į Bubius, Tauragę. Visi aplankėme pinigų muziejų,  nustebinusį centų kambariu ir centų karališku krėslu, Baltų muziejų su interaktyviais žaidimais. Buvome Vilniaus universiteto bibliotekoje, Šiaulių akademijos informaciniame centre, kur eksponuojama didžiausia Lietuvos knyga, skirta Lietuvos tūkstantmečiui: 125cm×90cm×25cm ir sveria 113,6kg. Dalyvavome fotografijos muziejuje. Buvome profesionaliais fotografais, foto modeliais. Kaip gražu, romantiška ten, aukštai,- Fotografijos muziejaus stogo terasoje... O po pietų vykome į ,,Rūtos" šokolado fabriką. Bent trumpam tapome šokolado meistrais. Sužinojome, kaip gaminami šokoladiniai saldainiai, išmėginome savo jėgas juos gaminant. Saldžios buvo ir rankos, ir nosys... Vakarėjant vykome į pasaulinės reikšmės Kryžių kalną, kurį kasmet aplanko apie 0,5 mln. maldininkų.
Grįžome- vėlai ir maloniai pavargę... apgaubti saulės šilumos, šviesos, su šokolado skoniu ir jo saldumu širdyse, draugų artumu ir...- jau pasiilgę mokyklos.