Kauno Kazio Griniaus progimnazija

Informacija lengvai suprantama kalba     

Kas mes esame?

Kauno Kazio Griniaus progimnazija yra mokykla Kaune.

Mūsų adresas: Šiaurės pr. 97, Kaunas.

Mokyklos kodas: 190138938.

Mokyklą įkūrė Kauno miesto savivaldybė.


Ką mokomės?

Mūsų mokykloje mokosi pradinių ir pagrindinių klasių mokiniai (1–8 klasės).

Taip pat galima lankyti papildomas veiklas po pamokų.

Mūsų istorija

🏫 1982 m. – atidaryta mokykla. Tada ji vadinosi Kauno 44-oji vidurinė mokykla.

🇬🇧 1997 m. – pradėtas sustiprintas anglų kalbos mokymas.

🏅 1998 m. – mokyklai suteiktas Prezidento Kazio Griniaus vardas. Kazys Grinius gyveno 1866–1950 metais. Mokykloje įkurtas jo muziejus.

💻 1999 m. – atidarytas informatikos kabinetas.

🔄 2013 m. – mokykla tapo progimnazija.


Mokyklos vadovai

Mokyklai vadovavo:

  • Petras Freitakas – nuo 1982 m.
  • Eugenijus Kudrinas – nuo 1987 m.
  • Stanislovas Šimanauskas – nuo 1995 m.
  • Justina Sajūtė  nuo 2026 m.

Turite klausimų? Rašykite mums: info@kgm.lt

 

 

 

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
1. 08.00—08.45
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 09.55—10.40
  • 4. 11.00—11.45
  • 5. 12.05—12.50
  • 6. 13.00—13.45
  • 7. 13.55—14.40
  • 8. 14.45—15.30