Mokyklos veiklos išorės vertinimas

Kauno Kazio Griniaus progimnazijos išorės vertinimas

Vizito laikas – 2008 m. spalio 20 - 24 d.

Vizito tikslas – mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimas.

Mokyklos stipriosios ir tobulintinos sritys

Mokyklos stiprybės:

  1. Ugdymo procesas vyksta jaukioje, saugioje, mokymuisi pritaikytoje aplinkoje. (1.3.3.; 5.5.2.; 5.5.3.).
  2. Mokykloje sudarytos palankios sąlygos mokiniams ugdytis kaip asmenybėms (1.2.1.; 1.1.2.; 4.1.2.).
  3. Daugumos mokytojų aiškinimas yra tikslus ir suprantamas mokiniams (2.3.3.; 2.2.3.).
  4. Vertinimas pradinio ugdymo klasėse stiprina mokinių pasitikėjimą savimi ir jų motyvaciją (2.6.2.; 2.4.3.; 2.4.1.).
  5. Geras pradinių klasių mokinių mokymas ir mokymasis turi įtakos jų pasiekimams (3.2.1.; 2.4.2.).
  6. Esami ir buvę mokyklos bendruomenės nariai, tapatinasi su ja ir prisiima atsakomybę už mokyklos veiklą.(1.1.3.; 3.2.3.).
  7. Mokykla rūpinasi mokinių fiziniu, psichologiniu, socialiniu saugumu (4.2.2.; 4.2.3.;1.3.1.; 1.1.6.).
  8. Mokykla planuoja veiklą ir ugdymo procesą remdamasi vidaus audito išvadomis ir parengtomis planavimo procedūrų tvarkomis (2.1.1.; 2.2.1.;5.1.2.).
  9. Mokykla sumaniai, kryptingai planuoja ir valdo lėšas bei turtą.(5.5.1.).
  10. Kompetentingi mokyklos vadovai ir lyderiai sutelia mokyklos bendruomenę kaitai (5.3.1.; 5.3.2.; 5.2.1.).

Mokyklai verta tobulinti:

  1. Mokinių pažangos matavimą ir fiksavimą pamokoje (2.3.4.; 3.1.1.).
  2. Diferencijavimą ir individualizavimą pamokoje įvairių ugdymosi poreikių ir gebėjimų mokiniams (2.3.1.; 2.5.2.; 4.2.1.).
  3. 5 – 11 klasių mokinių skatinimą pamokoje siekiant aukštesnio jų pasiekimų lygio (1.2.2; 2.4.1.; 2.3.1.).
  4. Tėvų pedagoginį švietimą ir jų telkimą įgyvendinant mokyklos strategiją atitinkančią Lietuvos švietimo politiką (4.5.2.).
  5. Galimybių, teikiant mokiniams profesinio švietimo ir karjeros planavimo pagalbą, panaudojimą (4.4.1.; 4.4.3.;)
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 - 08.45
  • 2. 08.55 - 09.40
  • 3. 09.55 - 10.40
  • 4. 11.00 - 11.45
  • 5. 12.05 - 12.50
  • 6. 13.00 - 13.45
  • 7. 13.55 - 14.40
  • 8. 14.45 - 15.30