Kauno Kazio Griniaus progimnazijos išorės vertinimas
Vizito laikas – 2008 m. spalio 20 - 24 d.
Vizito tikslas – mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimas.
Mokyklos stipriosios ir tobulintinos sritys
Mokyklos stiprybės:
- Ugdymo procesas vyksta jaukioje, saugioje, mokymuisi pritaikytoje aplinkoje. (1.3.3.; 5.5.2.; 5.5.3.).
- Mokykloje sudarytos palankios sąlygos mokiniams ugdytis kaip asmenybėms (1.2.1.; 1.1.2.; 4.1.2.).
- Daugumos mokytojų aiškinimas yra tikslus ir suprantamas mokiniams (2.3.3.; 2.2.3.).
- Vertinimas pradinio ugdymo klasėse stiprina mokinių pasitikėjimą savimi ir jų motyvaciją (2.6.2.; 2.4.3.; 2.4.1.).
- Geras pradinių klasių mokinių mokymas ir mokymasis turi įtakos jų pasiekimams (3.2.1.; 2.4.2.).
- Esami ir buvę mokyklos bendruomenės nariai, tapatinasi su ja ir prisiima atsakomybę už mokyklos veiklą.(1.1.3.; 3.2.3.).
- Mokykla rūpinasi mokinių fiziniu, psichologiniu, socialiniu saugumu (4.2.2.; 4.2.3.;1.3.1.; 1.1.6.).
- Mokykla planuoja veiklą ir ugdymo procesą remdamasi vidaus audito išvadomis ir parengtomis planavimo procedūrų tvarkomis (2.1.1.; 2.2.1.;5.1.2.).
- Mokykla sumaniai, kryptingai planuoja ir valdo lėšas bei turtą.(5.5.1.).
- Kompetentingi mokyklos vadovai ir lyderiai sutelia mokyklos bendruomenę kaitai (5.3.1.; 5.3.2.; 5.2.1.).
Mokyklai verta tobulinti:
- Mokinių pažangos matavimą ir fiksavimą pamokoje (2.3.4.; 3.1.1.).
- Diferencijavimą ir individualizavimą pamokoje įvairių ugdymosi poreikių ir gebėjimų mokiniams (2.3.1.; 2.5.2.; 4.2.1.).
- 5 – 11 klasių mokinių skatinimą pamokoje siekiant aukštesnio jų pasiekimų lygio (1.2.2; 2.4.1.; 2.3.1.).
- Tėvų pedagoginį švietimą ir jų telkimą įgyvendinant mokyklos strategiją atitinkančią Lietuvos švietimo politiką (4.5.2.).
- Galimybių, teikiant mokiniams profesinio švietimo ir karjeros planavimo pagalbą, panaudojimą (4.4.1.; 4.4.3.;)
Pamokų laikas